Veelzijdig

15 09 2007 § 2 reacties

Dat zal best kloppen, maar behalve dat ik ont-zet-tend aan het groeien ben doe ik nog veel meer in het onderwijs. Zo ben ik me ook regelmatig aan het verbazen over van alles en nog wat. En ik ben ook veel aan het lachen, denken, observeren en organiseren. En aan het praten en zingen niet te vergeten. Het is een veelzijdig beroep, dat is zeker. ‘Je moet van alle markten thuis zijn in het onderwijs’, dat lijkt me ook een aardige slogan.

§ 2 Reacties op Veelzijdig

  • Anke zegt:

    Haha, dat is waar Jessi! Ik hoop wel dat je nog steeds geniet van je kids en de baan. Heb je je welverdiende diploma al in ontvangst genomen?

  • Carla zegt:

    Hoi Jessi. Ja inderdaad Het onderwijs verveelt niet. Het is zo veelzijdig. Ik betrap me er ook op dat ik door de schoolgangen loop te zingen en te fluiten. De kinderen zijn iedere dag weer verrassend leuk bezig.Vermoeiiend. zeker in het begin. maar dat went wel na een paar weken krijg je er zelfs energie van de kinderen. Veel plezier in de VLINDERGROEP.Liefs Carla.

Wat is dit?

Je leest nu Veelzijdig voor Jessi blogt.

Meta

