5 weken

5 10 2007 § 2 reacties

Zo, de eerste vijf weken voor de klas zitten er alweer op, zelfs de herfstvakantie komt alweer in zicht. Tijdens deze eerste vijf weken heb ik me heel vaak zitten bedenken: als ze me nu in plaats van 3 jaar pabo meteen voor de klas hadden gezet… dan had ik zeker sneller het vak geleerd. Maar zo werkt het natuurlijk niet. We hebben heel veel gedaan de afgelopen weken: zingen, toneelspelen, vouwen, knutselen en natuurlijk lekker spelen. De ouderavonden komen er alweer aan en de observaties moeten verwerkt worden, het lijkt allemaal heel snel te gaan. Ik kan er verder eigenlijk niet veel over melden en denk er over een weblogstop in te voeren. Echt gedetailleerde ervaringen over mijn klasje horen niet op internet thuis, vind ik. Bovendien ben ik al druk genoeg zonder weblog. Misschien tot over een tijdje, als ik weer in wat rustiger tijden ben beland.

§ 2 Reacties op 5 weken

  • Carla zegt:

    hoi Jessi. Leuk he een eigen klasje Je ziet inderdaad zoveel. En het maakt ook veel los bijjezelf, die kinderen met hun vragen ideetjes en al hun uitspraken over allerlei zaken. Maar inderdaad heel druk.Succes met de ouderavonden en daarna heerlijke vakantie moet je maar denken. Veel liefs van mij uit Papendrecht.
    Carla

  • Patrick zegt:

    Ik ben het helemaal met je eens. Dat is ook waar ik tegenop loop. Sommige dingen kan je wel op je log zetten, maar je moet echt uitkijken hoe je dat doet.
    Soms zie ik dingen verschijnen op logs, waar ik mijn vraagtekens bij zet.

Wat is dit?

Je leest nu 5 weken voor Jessi blogt.

Meta

