Koperwiek

25 10 2007 § 2 reacties

Leuk, het is weer herfst! Ons dak heeft bijna altijd wel een plasje water staan, waar heel wat vogeltjes op af komen om te badderen en te drinken. Als ik nu naar buiten kijk is de score: zeven koperwieken, een pimpelmees, een setje merels, een appelvink en een groenling. Het lijkt hier wel Avifauna. Gelukkig kan onze kat er niet bij komen…

§ 2 Reacties op Koperwiek

  • Wow! Ik kan me zo voorstellen dat dat uitlokt tot lekker lang naar buiten kijken. Hier krijgen we een nieuwe stoep dus hebben we deze week alleen maar stratenmakers met onaangename inkijk voor ons raam gehad.

  • Kim zegt:

    Ik weet niet of ik via deze reactie bij Jessi terecht kom! Maar ik ben hopeloos op zoek naar de dagritme kaarten van Floddertje, meer bepaald de dagen van de week! Kan je me helpen?

Wat is dit?

Je leest nu Koperwiek voor Jessi blogt.

Meta

