Chocoladecake met tofu

6 05 2010 § 1 reactie

Ja, hij ziet er heerlijk uit. Maar daar is ook alles mee gezegd. Omdat het eten van eieren me steeds meer tegen gaat staan wilde ik eens proberen om een cake te bakken zonder ei. Ik gebruikte dit recept omdat de reacties op de website geweldig waren. Alles leek ook goed te gaan, de cake was erg goed gerezen en gaar geworden. Maar volgende keer probeer ik een van de andere eivervangers, want de tofu blijk je nog erg goed te proeven… En ik had er nog wel extra kokos aan toegevoegd om de smaak te verbloemen. Vandaar het viooltje. Maar goed, hij ligt dus in de vuilnisbak. Tofucake, bah. Vies. Maar wel mooi.

Getagd: , , , ,

§ Een Reactie op Chocoladecake met tofu

Wat is dit?

Je leest nu Chocoladecake met tofu voor Jessi blogt.

Meta

