Bakken en koken

8 10 2010 Reacties staat uit voor Bakken en koken

Elke dag weer probeer ik iets lekkers op tafel te zetten en zo mogelijk even een foto te maken voor op dit blog. Lukt niet altijd, merk ik. Ik heb niet altijd geduld om mijn creaties eerst op de foto te zetten voor we aan tafel gaan, bovendien heb ik een gruwelijke hekel aan lauw eten… Dit alles heeft tot gevolg dat ik al een paar weken geen toonbare foto’s van mijn eten heb gemaakt. Triest, maar waar.

Niet dat ik geen lekkere dingen heb gemaakt hoor. Dat zeker niet. Ik keek graag naar The Great British Bake Off en heb  twee echte aanraders van de website van de winnaar gemaakt: Carrot Cake Cookies en Bananenkruimelmuffins. Ook heb ik de biologische boerenmarkt in Utrecht eindelijk uitgeprobeerd en ben ik erg blij met het nieuwe maandblad Vegetarian Living. Ik zal proberen de komende tijd wat meer geduld op te brengen voor foto’s en recepten. De herfst is immers een heerlijke tijd om te koken en te bakken.

Reacties zijn gesloten.

Wat is dit?

Je leest nu Bakken en koken voor Jessi blogt.

Meta

