Ovenschotel @ Vegatopia

20 10 2010 § 1 reactie

Een begrip onder vegetariërs: Vegatopia. Op deze website kom ik vaak terecht als ik informatie zoek over een product. Is die kaas wel vegetarisch gestremd? Wat maken anderen met seitan? Dat soort dingen. Nu zocht Vegatopia vorige maand een nieuwe redacteur en ik dacht direct: dat gaan we proberen. In de zomer had ik mijn frambozentaart al mogen insturen en dat was me goed bevallen. Leuk om mee te werken aan een website die vegetariërs goed kunnen gebruiken. De vacature kwam op een druk moment, maar toch heb ik gesolliciteerd. En jawel, ik mag gastredacteur zijn! Als je wil weten welke mensen nog meer aan Vegatopia meewerken: hier stellen ze zich voor.

En ik heb direct een eerste recept ingestuurd. Ovenschotel met knolselderij en zoete aardappel. De schotel heeft een Italiaans tintje en kan prima bij pasta of brood. Het recept staat dus op Vegatopia.

Getagd: , , ,

§ Een Reactie op Ovenschotel @ Vegatopia

Wat is dit?

Je leest nu Ovenschotel @ Vegatopia voor Jessi blogt.

Meta

