Preview 2007

31 12 2006 § 3 reacties

geitAls een onbeschreven blad ligt het nieuwe jaar voor ons. Ja hoor, onbeschreven. Ik dacht het niet. Er staat namelijk al het een en ander voorgedrukt in mijn agenda. Begin februari: toetsweek. Half februari: start eindstage. Eind juli: afronden pabo. Whoei. Alles wat al gepland staat heeft met de pabo te maken. En dan is het straks klaar. Mag ik gaan solliciteren. Moet ik gaan solliciteren. Nooit meer studeren. Ik had nooit gedacht dat ik die gedachte op de een of andere manier een beetje raar vind. Ik heb eigenlijk vanaf de kleuterklas altijd gestudeerd, op een tussenjaartje na (of eigenlijk twee). Basisschool, havo, Grafisch Lyceum en nu de PABO. En nu is het einde in zicht. Tsja, echt erg vind ik het ook niet. Geld verdienen en fijn een huis kopen is ook wat waard. Ik ben er eigenlijk wel klaar voor.

Wat kunnen we zeggen over 2006? Tsja, dat het een jaar was dat snel voorbij ging. En een jaar dat in het teken stond van de studie. Dat is het gevoel dat overheerst: studeren. Eigen schuld, moet je maar niet versnellen. 2007 zal wat meer afwisseling brengen denk ik zo, en niet meer helemaal in het teken van studeren staan. Blik op de toekomst en gaan met die banaan. We zullen zien wat het nieuwe jaar ons brengt. Aan goede voornemens doe ik overigens niet, jij wel? In elk geval een goed 2007 gewenst!

§ 3 Reacties op Preview 2007

Wat is dit?

Je leest nu Preview 2007 voor Jessi blogt.

Meta